به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا هدف سفر خود به استان های گلستان و مازندران را نظارت مستقیم بر روند ارزیابی و پرداخت خسارت زیاندیدگان عنوان کرد و گفت: اولویت بیمه آسیا، ارائه خدمات شایسته به بیمه گذارانی است که در سیل اخیر دچار خسارت شده اند و می بایست با تکریم بیمه گذاران، دغدغه خسارت های مالی این عزیزان رادر این شرایط سخت به حداقل برسانیم.
مدیرعامل بیمه آسیا ضمن ارزیابی مثبت از نشست خود با مسئولان استانداری استان های گلستان و مازندران و تشکر و قدردانی از حضور تاثیرگذار تمام نیروهایی که با جان و دل به سیل زدگان خدمت می کنند، بیان داشت: تاکنون بیمه آسیا با تشکیل ستاد ویژه امور سیل زدگان و اعزام مدیران فنی، کارشناسان و ارزیابان رسمی خسارت، بخش اعظمی از خسارت های وارد شده را برآورد و ارزیابی کرده است و امیدواریم با تثبیت وضعت جوی مناطق سیل زده، بتوانیم فرآیند ارزیابی و پرداخت خسارت ها را به صورت دقیق و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهیم.
نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا با اشاره به ارزیابی یکصد میلیارد ریالی خسارت های وارد شده از سیل در دو استان مازندران و گیلان، اظهار داشت: براساس فرآیند کارشناسی ارزیابی خسارت، تاکنون مبلغ بیست میلیارد ریال به بیمه گذاران خسارت دیده پرداخت شده است و امیدواریم با بازگشت هموطنان به منازل و مراکز کسب و کار خود بتوانیم به صورت دقیق ارزیابی و پرداخت خسارت ها را انجام دهیم.
بادین فعالیت بیمه آسیا در حوزه مسئولیت اجتماعی را یادآور شد و گفت: بیمه آسیا در کنار انجام امور بیمه ای هموطنان سیل زده، با همیاری نمایندگان و کارکنان، تاکنون سه محموله کمک در قالب بسته های غذایی و بهداشتی را بین هموطنان سیل زده توزیع کرده است و بسیار خوشبین هستیم که با تداوم این گونه کمک ها و تلاش بی وقفه تمامی نیروهای امدادی، وضعیت مناطق سیل زده به وضعیت عادی بازگردد.